Legolas död...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Camarotheking
  • Startdatum Startdatum
Jag tänder oxå ett!

Min favoritpålle, som jag klippte ut bilder på när han var i tidningen! När jag var liten....

Ja egentligen är det ju helt naturligt att dö när man är gammal men såhär just nu känns det i hjärtat.

15_6_25.gif

:rofl: :rofl: typiskt dig :rofl:

Frid med dig Legolas, en stjärna man aldrig kommer att glömma! usch... alltid hemskt när en travstjärna försvinner... nu kommer tankarna tillbaka på Pershing :(

håller helt med dig!
Palme, vadå? vad spelar det för roll?
men Legolas, det är ju nåt helt annat, då är det dags att sörja! :cry:

Dom som påstår att trav är pengar...dom...dom....ja..Hm får tydligen ur mig ngt vettigt. Men jag tror iaf inte att vi sörjer Legolas för att han tjänade tre miljoner :smirk:

Det var ett väldigt värdigt repotage dom hade gjort i dagens vinnare!Behöver jag säga att jag tjöt som ett barn!?

Liknande trådar

Trav Rune U.S. är död. Så tråkigt. http://travnet.se/www/public/webb/default.asp?infoID=59389&infoTyp=nyhet#
Svar
0
· Visningar
957
Senast: Roquepine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Travnet) Prince Juliano e. Juliano Star har flyttats från Karl-Erik Kihlman till Timo Nurmos. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
741
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Travnet) Mantorpstränaren Claes Svensson (bilden) hotas av åtal för att han slog sin häst under ett lopp på hemmabanan i somras. Läs...
Svar
2
· Visningar
1 227
Senast: kopparberg
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Travnet) Odins Kjempe gick obesegrad genom 2008 och ståtade med nio raka segrar innan årsdebuten. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
725
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama