- Svar: 30
- Visningar: 3 026
Jag hade en ångestattack idag igen. Tyvärr helt fel dag att få en ångestattack eftersom jag behövde åka till Ica och hämta veckans matkasse. Jag sköt på det och sköt på det. Till slut bestämde jag mig för att fråga grannen om någon av dem kunde följa med till Ica. Det var mannen som öppnade och han sa ja. Efter en stund kom hon och var arg på mig som frågade om hjälp. Jag blev utskälld och så var det inget mer med det. Jag bad så mycket om ursäkt och sa att jag inte skulle fråga något någon mer gång.
Jag har uppenbarligen frågat om hjälp för många gånger. Det har jag gjort trots att det bär emot att be om hjälp. Men det är så jäkla tufft att klara sig själv hela tiden.
Nu är jag ledsen för att jag är ensam och för att jag blivit utskälld (trots mitt dåliga skick). Jag känner mig usel.
Det här tycks alltid ske i mitt liv. Jag blir ensam för att folk inte står ut med mig i längden. Det tycks aldrig slå fel.
Jag har uppenbarligen frågat om hjälp för många gånger. Det har jag gjort trots att det bär emot att be om hjälp. Men det är så jäkla tufft att klara sig själv hela tiden.
Nu är jag ledsen för att jag är ensam och för att jag blivit utskälld (trots mitt dåliga skick). Jag känner mig usel.
Det här tycks alltid ske i mitt liv. Jag blir ensam för att folk inte står ut med mig i längden. Det tycks aldrig slå fel.