Lchf tips?!

Elisha

Trådstartare
Vad är era bästa recept på LCHF rätter? Ska vara till en lättare middagsbjudning så gärna något godare. Jag har noll koll! Kötträtter söker jag främst!
 
Det finns en lååång tråd under "Hem och Hobby" med MASSOR av LCHF-recept!!! Men själva köttet behöver du inte tillaga på något speciellt sätt (men lågtempererat blir ju alltid gott!) Huvudsaken att du ser till att tillbehören också är LCHF. Hemgjord aioli är absolut ett av mina bästa tips på tillbehör! Ugnsrostade rotselleribitar (jfr klyftpotatis) är mycket gott - eller coleslaw!
 

Liknande trådar

Mat Tar gärna emot era bästa tips på enkel och god bjudmat för ett sällskap på 4-6 personer. Det behöver antingen vara vegetariskt eller...
2
Svar
23
· Visningar
1 151
Senast: Milosari
·
Kläder & Bli fin Jag har kommit till en punkt där jag känner att jag behöver shapingtrosor att ha under klänningar. Jag fullkomligt hatar när...
Svar
2
· Visningar
503
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Söker tips på veterinärklinik i närheten av Laholm. Vill göra en klinikbesiktning med röntgen på en unghäst. Gärna om någon vetrinär...
Svar
18
· Visningar
1 114
Senast: Anna-Bella
·
Småbarn Vår lilla dotter på 2 år har väldigt mycket, väldigt tjockt och väldigt långt fint hår. I nacken har hon lockar. Hon har dock börjat...
2
Svar
35
· Visningar
2 058
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp