Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Lc:2

Programmet tar ca 5 minuter att rida för varje ekipage och sedan tar det några minuter för domaren att skriva klart innan nästa ekipage får startsignal. Jag brukar räkna med ca 7 min per ekipage. Men det förutsätter ju att alla rider färdigt sitt program och inte utgår. Det bästa är att ta tiden från det att det första ekipaget får startsignal tills dess att det andra ekipaget får startsignal, så får ma en ganksa bra uppfattning om sin egen startid.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Måndag 8 juli är sista dag att anmäla alla ekipage till OS i Paris. Sveriges Olympiska Kommitté och dressyrens förbundskapten Bo Jenå...
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 421
Senast: hhere
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dressyrens framtid diskuterades när ryttare, tränare och representanter från flera länder samlades vid ett möte som FEI kallat till på...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?