LB:1 Klass 2 2006

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

Dressefyr

Någån som vet någåt om det programet? jag skulle även behöva en översikts bild på ridbana 20x40 med A,B,C,D,E,F,G,K utsatta så jag kan skriva ut och rida på dom. :bow: :bow: :bow: :bow:

Sv: LB:1 Klass 2 2006

kortbana.jpg

RTACK SÅ MYCKET BÅDA 2 DET BLIR TILL STOOOR HJÄLP I MIN FÖRSTA DRESSYR TÄVLING :love: :love: :love: :bow: :bow:

Klass 2 är dock inget som har med själva programmet att göra utan är bara en betäckning som tävlingsarrangören använder för att hålla isär klasserna under dagen.

ja vet men jag skrev ut det endå efter som att jag ville visa att det var en "uppvärmings" klass före som inte har med själva KM:et att göra :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hoppning Nu behöver jag veta, stämmer dessa? I banhoppningstävlingar rids ofta en grundomgång där det gäller att ta sig runt banan felfritt inom...
Svar
2
· Visningar
2 479
Senast: Ewelina02
·
Anläggning Står nu inför val av stall/lösdrift och hur jag än vänder och vrider på detta så blir jag inte klokare. Först, lite saker ni behöver...
2
Svar
21
· Visningar
2 700
Senast: spinxx
·
Dressyr Nu har jag bestämt mig att ta steget ifrån ridskola till privatryttare och har då bestämt att dressyr är det jag vill satsa på. Har...
Svar
19
· Visningar
2 414
Senast: FiaM
·
Dressyr * Hade tänkt lägga tråden under typ "gnägg" men hittade inte det här. Moderatorn får gärna flytta om den ligger fel * Som rubriken...
Svar
10
· Visningar
2 026

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka