Lauries Crusador xx

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare waju3_
  • Startdatum Startdatum
W

waju3_

hejsan !
har precis köpt en unghäst från tyskland som ska bli min tävlingshäst. Den är 4 år och kommer från avelsförbundet Westfahlen. Den är väldigt lätt i modellen rör sig bra med en bra galopp och hoppningen är hennes starka sida. Undrar nu lite grann om stammen på henne. Henne pappa heter Lamedon och är efter Lauries Crusador xx vad har dessa hingstar gjort ? vad är dom avlade för vad har dom lämnat mm ?
och på mammans sida så är det Diamantino och Dunhill H vad har dessa lämnat och så...

Vill ha så mkt informations som möjligt.:banana:

Liknande trådar

Avel Sitter och grubblar på hur jag ska göra med hästeriet i framtiden. Så om ni nu tittar strikt ur avelsmässigt perspektiv - vilket av...
Svar
11
· Visningar
1 607
Senast: Fredag
·
R
Avel Med tanke på alla hätska diskussioner om fullblod och vad man vill ha (och tydligen framförallt vad jag inte vill ha:crazy: ) så vill...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
40 808
Senast: Mayaanna
·
  • Låst
Avel Användningsråd för årets nya hingstar 3-åringar: Coriall 1101 En hoppbegåvning med intressant hopphärstamning som även visat prov...
Svar
6
· Visningar
1 767
Senast: ameo
·
C
Avel Jag tänkte den här trådenkunde vara lämplig nu när många frågar om hingstval till sina ston. Många av frågorna kring detta som brukar...
Svar
3
· Visningar
1 543
Senast: Guld
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam