Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hoyor är tacksamma; låt dem bli snustorra, dränk dem i duschen när du kommer ihåg och glöm sen bort dem någon månad igen.
Fallskärmsblommor är också väldigt tacksamma, det är en slingerväxt som då och då får gröna konstiga blommor. Har haft min stående ljust, mörkt, kallt, varmt, väldigt vattnad och totalt ovattnad och den verkar inte gå att ta död på.
Paraplyblommor (vet inte om det är det riktiga namnet) är också väldigt tacksamma; när bladen börjar vika ihop sig behöver de vatten.
Svärmorstungor är typ odödliga.
Flaskliljor kan man också vattna nån gång i kvartalet eller så, de överlever vad som helst.
någon snygg fuskblomma kanske? Finns jättefina sidenblommor som blommar året om och klarar sig utan vatten, gröna fingrar och omvårdnad, mer än att damma av dem någon gång.
Trädgård & Växter
Har ca 6 m rabatt (runt 0.5 m bred) som jag ska plantera blommor i. Kan ingenting om trädgård och är inte så intresserad men vill ha...
Trädgård & Växter
Jag behöver någon bra näring till växterna utomhus.
Främst i växthuset, där det växer bland annat paprikor och tomater som gillar att...
Hästmänniskan Personligen och generellt tänker jag även att en häst som är supersnäll och lugn 99% av tiden men sen "plötsligt" smäller det bara till...