miniea
Trådstartare
Jag kommer att ha min sista arbetsdag på nuvarande jobbet nästa vecka, och då hade jag tänkt bjuda på något till kaffet. "Problemet" är att på den här arbetsplatsen är det vanligt att man har både någonting salt och någonting sött som man bjuder på. Det söta vet jag redan vad det ska bli men jag skulle behöva tips på något lämpligt och enkelt salt tilltugg. Känns som jag har noll idéer, på mina tidigare jobb har det alltid bara varit någon kaka eller liknande men nu borde jag komma på något salt också..
Kraven som jag har är:
- Kunna göras en eller t.o.m. två dagar på förhand
- Helst vara kallt (finns en ugn på jobbet där jag kan värma upp något, men jag har inte riktigt tid att grädda där)
Funderat på små tunnbrödsrullar eller pizzasnurror, men jag vet inte hur goda de senare är som kalla? I och för sig skulle jag ju säkert kunna värma upp dem i ugnen så att de skulle bli lite roligare men som sagt, helst något kallt.
Tips emottages tacksamt!
Kraven som jag har är:
- Kunna göras en eller t.o.m. två dagar på förhand
- Helst vara kallt (finns en ugn på jobbet där jag kan värma upp något, men jag har inte riktigt tid att grädda där)
Funderat på små tunnbrödsrullar eller pizzasnurror, men jag vet inte hur goda de senare är som kalla? I och för sig skulle jag ju säkert kunna värma upp dem i ugnen så att de skulle bli lite roligare men som sagt, helst något kallt.
Tips emottages tacksamt!