Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur går det till när man ska lägga passen? Beror det på om man är en eller flera på banan? Annars har man väl tre försök med galopp på kortsidorna eller?
Det är kanske lite olika från klubb till klubb hur man hanterar denna gren, annars brukar den gå med 3 ekipage på banan och i samma gångartsföljd som lätt 4-gång. Passen ligger då i slutet, och man har 3 försök på sig som i en finalridning.
Tack! Jodå lätt femgång finns ganska ofta med numer verkar det som. Själv ska jag göra ett försök och hoppas på att det inte blir alltför grisepassig Fast det är mest på kul jag ska vara med
Hästmänniskan
Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
Hundavel & Ras Det finns väl ett par gener (minst två, är ju inte samma hos mops som fransk bulldog) som kopplas till det, även om andra faktorer också...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.