Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
håller med, sitsen är oerhört viktig. likaså nogranna vägar och att du slappnar av och är följsam. rid friskt och framåt! försök att inte tänka ''tävling'' utan att det bara är en liten pyttegrej. tänk systematiskt igenom programmet när du rider det, AX, arbetstrav, hur är tempot, är han rak, hur sitter jag? halt, förhållning, står han rakt? såna grejer är bra.buz_fia skrev:SITSEN!!!! den gångas med tre....... så där samlar man poäng!!!!
sen e de ju noggranheten å framåtbjudningen.....
ojdå, nu gör jag sådär igen, predikar menar jag. ni för ha överseende!!Foxy_Escada skrev:håller med, sitsen är oerhört viktig. likaså nogranna vägar och att du slappnar av och är följsam. rid friskt och framåt! försök att inte tänka ''tävling'' utan att det bara är en liten pyttegrej. tänk systematiskt igenom programmet när du rider det, AX, arbetstrav, hur är tempot, är han rak, hur sitter jag? halt, förhållning, står han rakt? såna grejer är bra.
oj här har jag värsta föreläsnigen som om jag var en expert!!! fast å andra sidan är jag i msv, men ändå...
försök att inte vara nervös, gör hur du vill. själv blir jag helt odräglig när jag tävlar. mitt sätt att ''peppa'' är att skaffa mig självförtroende, jag säger till alla som är med mig att jag är bäst, jag vinner lätt det här, inte ett dugg nervös, varför skulle jag vara det när jag vet att jag kommer att vinna?
naturligtvis är jag inte så här normalt, men alla som är med vet att jag bara laddar så det är okej. jag blir faktiskt inte nervös när jag gör så heller.