Låtar som hackar

Mynta2

Trådstartare
Varför hackar en del låtar i ens Winamp så fort man klickar på en länk ? Jag störs egentligen inte så mycket av detta, bara undrar varför en del blir så. Handlar bara om ett fåtal låtar...
 
Sv: Låtar som hackar

Det kan vara fel på länken oxå, det behöver inte alltid vara fel på just din dator, eller winamp:en.
 
Sv: Låtar som hackar

Klicka på O:et till vänster om tidsdisplayen. Välj "Preferences". Under Plug-ins så finns en kategori som heter "Output". Klicka på den, till höger kan du välja mellan antingen "DirectSound" eller "wave Output". Markera den som du inte är vald och klicka på OK.
 
Sv: Låtar som hackar

eller för lite minne / seg dator som ska buffra en massa.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
629
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 480
Senast: Badger
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 174
Senast: Sesca
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 992
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp