låt som börjar spelas?

M

Meelei

har hänt tre gånger på två dagar nu, att helt plötsligt börjar en låt spelas (samma låt) å håller på i ca 15 sek. Förstår inte varför :crazy:
Klickar ju inte upp något.
 
Sv: låt som börjar spelas?

både och, en gång tror jag att inget program var öppet.

Det är alltså ingen sida som jag är inne på som spelar musik, för de gånger de startat när jag haft internet på så har jag bara suttit vid msn och buke.
 
Sv: låt som börjar spelas?

Testa att gå in på kontrollpanelen Ljud & ljudenheter | Ljud och på Ljudschema välj Inga ljud. Kan vara något varningsljud som är inställd på nåt lustigt ljud. Om det ger resultat får du leta ibland ljuden och ändra efter behov.
Annars någon kanske skämta dig aprillo! :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
658
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
493
Senast: Svartkatt
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 174
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp