Låt på radion

NagelacksBeroende

Trådstartare
Egentligen skulle den här tråden ligga på kropp&hälsa, för det ger mig nervsammanbrott. :angel:

Meeen... Jag hörde en låt på radion, den gick idag 19:30. Och så står det att man kan gå in på hemsidan för att se vad låtarna heter som spelades nyss. Men min dator vill inte visa sidan. Någon vänlig själ som vill berätta vad låten heter? Eller sidan kanske inte funkar alls iofs?
http://radiofy.se/channels/23-nrj?mobile=0&page=2

Och allt jag vet om låten är att den gick 19:30, och jag nog tyckte att den var bra. Och att det nog var en tjej och en kille som sjöng, tror jag. :angel: Så att eh, ja. Jag kan inte googla upp det. :D

Hoppas det är tillåtet, annars är jag är dålig bukefalist som inte har koll. Förlåt. :P

Hm, nu fick jag också upp listan. Men näe... Det är inte den. Och det är ju ingen av dom andra låtarna runt den tiden heller.

Jag måste ha värmeslag och hittat på låtar i hjärnan. :eek:

Jag tror att jag är en rätt bra låtskrivare då iaf. Det är DET jag ska bli när jag blir stor. Så bra att jag har kommit på det nu då. :angel:

Lyssnar inte ens på nrj så jag är väl helt ute o cyklar, men chansar ändå för den här tycker jag spelas ofta på p3 iaf och var en av de första jag tänkte på när jag tänkte på "kille och tjej":

Lyssnar inte ens på nrj så jag är väl helt ute o cyklar, men chansar ändå för den här tycker jag spelas ofta på p3 iaf och var en av de första jag tänkte på när jag tänkte på "kille och tjej":

Men du kanske kan komma ihåg nånting mer från låten, tex språk och musikstil. Det ska nog gå att hitta den :bump:

(inte meningen att göra ett till inlägg för att tillägga det sista, men aja nu blev det så haha)

Liknande trådar

Äldre Årets knasigaste rubrik men det är en jag måste ha svar på.. Kort sammandrag: Jag sålde min bil i augusti. Blev nerringd då jag la ut...
2
Svar
24
· Visningar
2 716
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Jag vet inte om det bara är mina hjärnspöken eller om jag borde ta händelsen på allvar, så ni får gärna hjälpa mig att reflektera. Igår...
2
Svar
30
· Visningar
4 995
Senast: Singoalla
·
  • Låst
Tjatter I tidernas begynnelse skapade den store Frith världen. Han skapade stjärnorna, och världen levde bland stjärnorna. Frith skapade alla...
106 107 108
Svar
2 157
· Visningar
68 883
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar