Är det någon som vet om det går att skicka paket på helger och det kommer nästa dag? Jobbar posten enbart vardagar? Har det alltid varit så?
Nej, paket körs över vardagar. Har varit så iaf sen jag började 2006.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon som vet om det går att skicka paket på helger och det kommer nästa dag? Jobbar posten enbart vardagar? Har det alltid varit så?
Eftersom Bokus skickat den så är det de som är Postnords kund, så de borde kunna ta det med Postnord.Det är från Bokus så jag håller tummarna för att de är serviceinriktade nog att bara skicka en ny bok mot att jag returnerar den jag fick. Men eftersom det är en tydlig transportskada så vet jag inte om de tar på sig det.
Eftersom Bokus skickat den så är det de som är Postnords kund, så de borde kunna ta det med Postnord.
Jag kommer definitivt inte att handla på nätet nåt som ska användas de närmaste 3 månadernaNu har jag problem med Schenker istället. De ringde i onsdags och hade ett paket att leverera, men jag var inte hemma. Inga problem, de skulle lämna det på mitt uthämtningsställe och jag skulle få en avi per telefon eller i posten samma dag. Nu är det tisdag, fortfarande ingen avi. Uppgifterna jag lämnat är helt korrekta. Paketet finns inte på något uthämtningsställe. Det ska finnas på något "varulager", men var är ett mysteriumPå torsdag reser jag bort, så jag måste ha det innan dess. Suuuck, jag ska sluta handla på nätet.
Jag kommer definitivt inte att handla på nätet nåt som ska användas de närmaste 3 månaderna![]()
Det är ju käpprätt åt h---eFick äntligen tag på Schenker. De påstod att jag svarat på ett sms om att jag sagt att jag ska hämta det på ett lager som ligger 2 timmar bort?! Jag har inte svarat på något sms. Däremot har jag svarat på ett telefonsamtal där killen lovade att de skulle skicka en avi, för han visste inte själv var det skulle hämtas. Gah. Nu får jag lägga 4 timmar på att åka och hämta ett paket en vecka för sent![]()
Är det en massa luft i kartongen?Nåja, det var ju iallafall i riktigt bra skick
![]()
Är det en massa luft i kartongen?
Dagens bottennotering? Posten tappar bort en urna med en kremerad kvinna ...
Den är nog inte borttappad , de vet bara inte var den stårDagens bottennotering? Posten tappar bort en urna med en kremerad kvinna ...
Senaste veckan har jag fått två felsorterade brev (fel namn, fel väg men rätt nummer) som jag fått posta igen. Ett från kommunen och ett från F-kassan. Det hela är en löjlig, vansinnig cirkus som inte verkar bli bättre, bara sämre.