Låt mig presentera

A

Amania

lilla Lurifix (ja han får heta det tills jag kommit på bättre namn)
är en black eubk rex även om så en väldigt dålig sådan man har då aldrig stöt på råtta med större personlighet, sen är han även väldig pussig av sig

dscn2168_orig_SE.jpg

dscn2171_orig_SE.jpg

dscn2165_orig_SE.jpg

dscn2175_orig_SE.jpg

Sv: Låt mig presentera

ja, var även ända svarta rexade hanen i kullen vad jag hoppas att han kommer få lika temprament som pappan till honom och pappans bröder har

tror inte det är någon stam du känner men men.
Mor Mimmi ba eubk, Far Mario ag hd mm rex
FARMOR Dolly ag hd mm dumbo rex Farfar Rocco Siffredi ag ambk
farfarsfar Julius ag am bk mm
farfarsfarfar Skrutt ci ca mm rex farfarsfarmor Tippen bba eubk mm

uppföddare Evelin Larsen.
var juh visserligen en tjuvparning mellan mario och mimmi

Det vete fan om det är rätt råtta men en Tippen känner jag igen iaf :)buuuuuuuuuuewbv (Det där är Gunde som hälsade :p) Men kan blanda ihop med en annan Tippen också :D

han ser exalt lika dan ut i färgen som min råtta mysla när hon var bebis. hon är också en dålig black. hon har blivit ljussvart nu istället för mörkgrå. jättesöt! :D

dscn2177_orig_SE.jpg
nyvaken råtta han gillar att ligga och sova där under.

Vilken goding! :love:

Mina råttor är "ormföda uppfödda" av obestämd ras, färg och härstamning. Men en av dom är helt underbar i alla fall.

Man kanske kan få lite hjälp att lista ut vilken färg dom har?
Bilder kommer innom kort och då tar jag tacksamt mot hjälp.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 121
Senast: Red_Chili
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: cassiopeja
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 124
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama