Låt mig presentera BAMBI

Sv: Låt mig presentera BAMBI

Tack! :laugh:

Ja, han är verkligen den bästa katten i världen! Jag skulle inte må så bra iag, om jag inte hade haft honom. Han är min räddande ängel :love:

Nej, nej, du har vänt på saker och ting - det är tvärt om - TS är värd katten !!!! Han vet redan att han är jorden åttonde underverk !

Ja, det är klart att han vet. Jag försökte bara vara lite diplomatisk. Och dessutom är det givetvis Sussie som är världens bästa djur, alla kategorier!:devil:

tack :love:
jaa, han är Kungen i lägenheten, Och han vet mkt väl om det. ;) Jag skämmer nog bort honom på tok för mycket :angel:

bamsing ja , han vägde 5kg när han var knappt 10 månader!:o Dock är han iinte fet utan bara allmännt stor, Eller vad tycker ni? Nu har jag ju inget nyare kort på honom på datorn, borde nog fixa det:D

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 769
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 384
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: cili
·
Katthälsa Mina tre huskatter och jag ska förhoppningsvis på nya äventyr tillsammans, då jag kommit in på en utbildning i England till hösten. Igår...
Svar
16
· Visningar
5 523
Senast: Millz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama