Låt i huvudet

trevligtjej86

Trådstartare
Hej.

Jag har bara en liten fråga.
Har en låt som sitter i huvudet som jag inte kan hitta.
Kanske den tagits bort överallt eftersom det är så mycket snack om att man inte får säga nått om svarta människor.
Men kan en del av texten så får vi se om ni kan hitta den :)

Black man i feel like dancing, black man i feel like dancing, black man say me something to keep my body moving.

Så nån som kan fräscha upp mitt minne om vilken låt detta är??

Verkligen. Däremot gav de delvis med sig efter debatten om Little chocolate girl I wanna marry you. Choklad var alltså okej, fast inte vid skolavslutningar för då kunde någon bli kränkt. Suck.
Nja, är inte det bara på julavslutningar för pepparkakor har inget med den svenska julen att göra. Stort reportage i DN när Laxå (var det väl?) gjorde slag i saken.

Nja, är inte det bara på julavslutningar för pepparkakor har inget med den svenska julen att göra. Stort reportage i DN när Laxå (var det väl?) gjorde slag i saken.

"Pepparkakor"? :eek::eek::eek:

Jag trianglar!

Och ska de till och med avsluta själva julen nu? Kunde man väl ge sig fan på. Om tre år och elva månader kommer jag att rösta på SD. Och det är inte mitt fel! :rage:

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
903
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 967
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 492
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 484
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar