Låt från Skam säsong 2

Wysiwyg

Trådstartare
Söker en låt från Skam säsong 2. Den spelas när Noora och hennes gäng är på bussen med "the Riots"-killarna.

Den spelas när Noora står och tittar på William då han pratar med Vilde. Det är avsnittet som slutar med att William slår en flaska i huvudet på en kille.

Har försökt googla de ord jag hör men får inga träffar. SoundHound hittar den inte heller.

Ska tydligen finnas all musik ifrån Skam på Spotify.
Ser inte själv på det men kunde inte låta bli och googla se om jag kunde hitta svar på din fråga :)

sök på SKAM sesong 1+2+3

@Halcyon

Jag har redan försökt kolla igenom den listan utan att hitta låten :p Kanske inte lyssnade på rätt delar men orkar inte lyssna igenom hela listan!

Har försökt googla fram och tillbaka men hittar ingenting. Det har blivit en stor spricka i min identitet som supergooglare nu :cry:

@Halcyon

Jag har redan försökt kolla igenom den listan utan att hitta låten :p Kanske inte lyssnade på rätt delar men orkar inte lyssna igenom hela listan!

Har försökt googla fram och tillbaka men hittar ingenting. Håller på att tappa min identitet som supergooglare nu :cry:

Aha, ja då blir det lite svårare :/

Liknande trådar

Tjatter Jag hoppas någon kan hjälpa mig. Letar efter en äldre techno-låt. Från 90- eller 00-talet. Det jag kommer ihåg är "back, back, forth...
Svar
10
· Visningar
560
Senast: netia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
637
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 824
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Sytråden del 4
  • Kallbad

Hund, Katt, Andra Djur