Lastgaller fram

iNHALE

Trådstartare
Är det någon som testat att montera ett lastgaller på framstolarna i en bil för att hunden ska kunna åka i baksätet? Tänker nu ett sånt galler man fäster på nackstöden. Förutsatt då att man täpper till hålet mellan stolarna så hunden inte kan flyga ut där.

Är sugen på att testa nämligen men vet inte om det funkar i praktiken, även om det låter bra i teorin.

101646_kleinmetall_roadmast_2.webp

Kolla efter lösningar där folk lastbilsregistrerat sina personbilar, då måste det finnas ett galler mellan utrymmet där baksätena varit och framsätena :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·
Övr. Hund Jag har alltid hunden i framsättet, mest på golvet nedanför men när jag åker själv med honom får han sitta i sätet och ha rumpvärme:D I...
2 3
Svar
47
· Visningar
12 112
Senast: Calazirya
·
K
Hundhälsa Halloj! känner bara att jag måste få dela med mig de här, känns bara så fruktansvärt hemskt och onödigt... :cry: vi tar de från början...
2
Svar
28
· Visningar
4 521
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Planerar hundköp till våren (mindre ras kanske ca 35cm i mkh/10kg) och vill då ha en bur till bilen så min hund kan åka säkert (och att...
Svar
6
· Visningar
1 623
Senast: pimy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V