Laserskrivare...

Nemo

Trådstartare
Skulle gärna vilja ha tips på en bra och billig laserskrivare, och om det är något speciellt man ska tänka & titta på.

Ska ha den till att skriva ut dokument, så det behöver inte vara färg.

Sv: Laserskrivare...

kolla vad tonern och trumma kostar kostar och hur många sidor de räcker till, därefter kan du räkna ut vad varje utskrift kommer kosta, UNGEFÄR....
I princip är alla skrivare idag av bra kvalite.
du kanske skall fundera hur den kommer stå, var papperinmatning och utmatning är placerad, så du inte köper en modell som är opratiskt där du skall ha den.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
380
Senast: Anna-Bella
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
483
Senast: ameo
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
431
Senast: Rugge
·
IT & mobiler Det är ju en djungel. Har kollat på laserskrivare men vill ha färg och de är så dyra. Vill kunna scanna och kopiera också. Fast kan...
2
Svar
26
· Visningar
1 580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat