Snarare lamporAha!
Du tänker på att skriva ut pitoler?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snarare lamporAha!
Aha!
Hur mycket har du tänkt att skriva ut? Jag har hp instant ink och tycker det är väldigt smidigtVäcker min gamla tråd. Det blev inget skrivarköp i våras men nu har jag fått råd med en dyrare, kanske 4000-5000 kr så funderar på att köpa en riktigt bra (färg)laserskrivare med kopiering och/eller scanningsfunktion.
Problemet är att de jag sett är enorma.
Har ni några nya tips?
Inte så mycket. Hade en bläckstråleskrivare förut som funkade klockrent i början men använde den så sällan så till slut hjälpte det inte ens att byta patroner, tror själva munstyckena torkade.Hur mycket har du tänkt att skriva ut? Jag har hp instant ink och tycker det är väldigt smidigt
Laserskrivare "torkar" inte. Det är bläckskrivare som torkar.Jag ha sällan varit lockad av färg. De bara torkar.....
Så jag har min tredje (eller fjärde?) brother. Scanner, kopiering oc h utmärkt utskriftskvalitet. (har haft skrivare hemma sen 80-talets mitt) De har kostar mellan 1000 och 2000.-.
Men jag skriver mest ut dokument, dvs skrift. Kanske annorlunda om man vill skriva ut något konstnärligt.
För foton är en ren fotoskrivare bättre.
vet inte om det är värt det då, kostar 29kr i månaden att ”få” skriva ut 50 sidor. Sen betalar man för tio sidor mer, såvida man inte har ett abonnemang med fler sidor i månaden.Inte så mycket. Hade en bläckstråleskrivare förut som funkade klockrent i början men använde den så sällan så till slut hjälpte det inte ens att byta patroner, tror själva munstyckena torkade.
Det kanske kommer bli 20-50 utskrifter/månad? Vet inte riktigt. Kan bli mer nån månad ibland.