Singoalla
Trådstartare
Nu blev jag konfunderad. Tidigare i våras startade jag en tråd som helt kom från ämnet, och jag tog väldigt illa vid mig vad som skrevs i den tråden. Jag bad dem sluta diskutera saken eftersom jag blev ledsen men fick svaren "Detta är ett diskussionsforum". Bad moderator vid två tillfällen att låsa tråden men fick svaret att tråden tyvärr ej kan låsas på TS begäran på grund av att tråden ej är TS utan allas. Det kan jag förstå och jag accepterade det svaret.
Men nu var jag inne på NiraKs tråd på ÄU om att hon blivit slagen på cykelbanan, som efter 3 sidor "Låses på TS begäran". Jag kunde inte någonstans se några inlägg som var värre än i min tråd, som det till och med fått rensas i av moderator tidigare pga nivån på vissa inlägg.
Hur är det med det här egentligen?
Men nu var jag inne på NiraKs tråd på ÄU om att hon blivit slagen på cykelbanan, som efter 3 sidor "Låses på TS begäran". Jag kunde inte någonstans se några inlägg som var värre än i min tråd, som det till och med fått rensas i av moderator tidigare pga nivån på vissa inlägg.
Hur är det med det här egentligen?