LÅs PÅ Stallet Eller Inte

Sv: LÅs PÅ Stallet Eller Inte

skulle aldrig låsa stallet pg. brandrisken.

Vi har både larm oh lås på våran sadel kammare efter att vi i våras hade inbrott och allt vart taget, (Förutom hästarna). Sen hade vi några tonåringar som smög omkring på helgerna och skrämmde hästarna, men efter att hundarna varit där inne på nätterna så kom dom aldrig tillbaka igen :).

Senast ändrad:

Hej!
I "mitt" första stall var det låst p.g.a att det var så mkt. undomar ute och härjade på nätterna.....
I "mitt" andra stall var det olåst, men ägarna bodde ju på gården så dom kunde ju ha koll, men att det sedan smög in en viss Tony Olsson där var ju lite svårt för dom att ha koll på mitt i natten..
Och där jag står nu är det låst eftersom stallet ligger ca 5 busshållplatser från centrum..

Kan tillägga att vi har kontakt med brandstationen som ligger ca 2min bilväg från stallet, dom har en nyckel till stallet och vi har haft genomgång om vad som händer om det börjar brinna osv..

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 360
Senast: Lutten
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
534
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 628
Senast: Freazer
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama