Lära ett 12 sto tricks

M

miiirka

-Hej , ni som håller på med trick träning och så , hur unga ska hästarna vara tycker ni? vad e för gammalt o vad e för ungt?

Sv: Lära ett 12 sto tricks

Finns inget för gammalt. För ungt vet jag inte.

Min gamla märr är 23 och vi håller just nu på att lära oss dansa freestyledans i stallet.:D

För gammalt finns inte. alltid kul med lite nya grejer att hitta på.
För ungt vet jag inte, man kanske inte ska börja trickträna ett litet föl men efter några månader är det väl bara bra med lite sysselsättning?

Ok , tack!! :D

För att jag vill såååå lära min foderponny tricks!!:D
Har ni ngt tips om ett lätt tricks som ni lärt era hästar eller ponnyer? :D:D för på alla sidor står det inte vilken som är det lättaste bara vad det är för ngt!:D:banana: :banana: :banana:

Liknande trådar

Träning Hej! Min dotter och hennes kompis vill så gärna bada med hästen men jag börjar bli tveksam på om det börjar bli för kallt? Vad tycker...
Svar
9
· Visningar
1 035
Hästhantering Ja, som rubriken lyder. HUR kan jag lära hästen att ta godis snällt? Jag har en häst som gärna tar godis med exakt hela munnen. Tänder...
2
Svar
26
· Visningar
2 583
Senast: mily
·
Utrustning Hej, tänkte kolla med er om ni tycker benlindor är nödvändigt, och när det isåfall blir nödvändigt? Är det endast vid hårdare träning...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 407
Senast: TinyWiny
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 236

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka