Lantbrukarbröder får inte ha häst

Sv: Lantbrukarbröder får inte ha häst

:mad: Det är inte klokt hur folk kan bära sig åt! Djurstackarna har inte bett om att få komma dit utan det är ju bönderna som tagit dit dem och då ska man väl också ta hand om dem tur att det finns djurskyddslagar,och inspektörer!!! Hur skulle det annars se ut ? Varför,varför och varför fråger man sig om och om igen de kan väl hålla på med traktorer och bilar och tröskor för dem behöver de ju inte sköta dagligen! Hoppas verkligen att de får totalföbud att ha alla typer av djur!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Två hästar i Märsta har konstaterad kvarka. Länsstyrelsen misstänker också att en häst i Vetlanda har kvarka. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
678
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag brukar se mig själv som en person som mer ser till personlighet än till yttre attribut och eventuell kategori hos dom jag möter...
Svar
0
· Visningar
440
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En man som tidigare fått djurförbud överlät skötseln av sina hästar till sin sambo. Men när länsstyrelsen kom på besök i augusti...
Svar
0
· Visningar
605
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den hästägare i Kullabygden som fick åtta av sina hästar omhändertagna i augusti riskerar nu att få djurförbud. Mannen har även tidigare...
Svar
0
· Visningar
835
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama