Länka utan att dra trafik

Jag har inget svar på din fråga men undrar lite varför? Länkar du till en sida som du inte tycker är bra?

Jag vill (på annat ställe) kunna diskutera en sak på en rasistsida utan att bidra till deras statistik.

Nej, det finns inget sådant sätt. Det finns några sätt som funkar med vissa statistiktjänster men det går inte att veta vad just varje sajt använder.

Ett generalgrepp är att göra länken ogiltig genom att den är inkorrekt. Fast om poängen är att någon verkligen ska läsa den, måste man räkna med att sajten kan räkna antal sidnedladdningar.

Det är ändå bara rassenassarna själva som tror att alla de som läser materialet delar deras synpunkter. Och det tror de alldeles oavsett statistik.

Nej, det finns inget sådant sätt. Det finns några sätt som funkar med vissa statistiktjänster men det går inte att veta vad just varje sajt använder.

Ett generalgrepp är att göra länken ogiltig genom att den är inkorrekt. Fast om poängen är att någon verkligen ska läsa den, måste man räkna med att sajten kan räkna antal sidnedladdningar.

Det är ändå bara rassenassarna själva som tror att alla de som läser materialet delar deras synpunkter. Och det tror de alldeles oavsett statistik.
Haha, ja, det har du ju rätt i :D

Krascha länken går inte, meningen är att folk ska kunna läsa. Men tack för svar, jag hade för mig att det gick men jag kanske bara blandade ihop det med in private-surfing.

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 201
Senast: Derivata
·
Samhälle https://www.aftonbladet.se/minekonomi/a/vgkzqB/da-hojs-elpriset-for-de-flesta-hushall Visste inte att elpriserna går upp sista oktober...
2
Svar
37
· Visningar
1 558
Senast: Sassy
·
Hästvård Ni med äldre hästar, har era gamlingar några krämpor? Vilka krämpor tycker ni är acceptabelt att dom har, vart går gränsen för er? Rids...
Svar
14
· Visningar
1 664
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
707
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama