Länka till photobucketalbum

J

jojjo150

Går det att länka till ett helt album på photobucket ?? :confused: eller bara en enstaka bild?? :crazy: Hur gör man?
 
Sv: Länka till photobucketalbum

Ja, du kan länka till ett album.
Bara att kopiera adressen i adressfältet (markera, och tryck Ctrl+C)
För att klistra in adressen klickar du bara på ctrl+V :)
 
Sv: Länka till photobucketalbum

Okej Tack! Går det att kolla på andra användares album eller kan man bara se den bilden dom länkat till?
 
Sv: Länka till photobucketalbum

jojjo150 skrev:
Okej Tack! Går det att kolla på andra användares album eller kan man bara se den bilden dom länkat till?

Tror att det bero på hur de har ställt in det.
och om det info som stämmer så kan man bara skicka upp bilder som är max 250 kb (Har inte Photobucket)
 
Sv: Länka till photobucketalbum

jojjo150 skrev:
Okej Tack! Går det att kolla på andra användares album eller kan man bara se den bilden dom länkat till?

Jo, det kan du.
Kopiera adressen till bilden (högerklicka på bilden, markera adressen) men kopiera bara fram t.o.m användarens namn på albumet.
Ex:
http://i18.photobucket.com/albums/b143/ffarouk/ovrigt/metronom-010.jpg = adressen till en bild
Då tar du bort allt som kommer efter "/ovrigt"
Om du vill komma till förstasidan av användarens alla album, så tar du bort allt som ligger bakom (i det här fallet) "/ffarouk"

Hoppas du fattade :crazy: :p
 
Sv: Länka till photobucketalbum

okej tack så mycket! Men det funkar inte på allas album eller?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
629
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
288
IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
265
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp