Länka från webshots

Mirre

Trådstartare
Men hur då?
Sedan dem gjorde om sidan är den ju helt:crazy: wierd!
Hur gör man?
kan man spara ner bilderna därifrån till hårddisken?

Sv: Länka från webshots

Jag vet inte om jag förstod dig rätt, har aldrig sett sajten förr. Men om du klickar på en bild ur ngt galleri så kan du inte högerklicka och spara filen, men om du tittar på de små symbolerna under fotot/bilden finns det ett förstoringsglas med ett plus-tecken i. Klicka på det, så får du upp endast bilden i full storlek. Där kan du sedan välja att kopiera länken i adressfältet, eller spara bilden.

EDIT: Var det den här sajten? http://travel.webshots.com/photo/1288163510060759099xyYSuz

Liknande trådar

IT & mobiler Sitter och jobbar hemma. Jag har en laptop med ganska mycket minne. Jag kör allt lokalt på C jag gör förändringar i en fil (cad) och...
Svar
2
· Visningar
325
Senast: fejko
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: fejko
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
262
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka