Balahé
Trådstartare
Tack för tipset, de får gärna bo någon annanstans.Ta ett överdrag undertill också, minskar spindel polulationen i sadeln drastiskt .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset, de får gärna bo någon annanstans.Ta ett överdrag undertill också, minskar spindel polulationen i sadeln drastiskt .
Jag går och funderar på om jag ska prova att packa ner en del av mina täcken i vacuumpåsar. Vilka köpte du och hur har de hållit tätt?Nu har jag förpackat mina grejer. Köpte ett gäng vakuumpåsar och stoppade ner täcken, flugluvor, schabrak i dem. Det stod på dem att de inte lämpar sig för förvaring av äkta läder, så jag chansar inte.
Läder fick istället ligga öppet i en ren höpåse. Nu är det bara till sadlarna jag inte är riktigt nöjd med förvaringen, men förhoppningsvis ska åtminstone en av dem få nytt hem.
Jag köpte från Clas Ohlsson. Jag har inte tittat ner i lådan, men jag tror att det hållit tätt. Tänk på att inte pressa ihop vintertäckena för mycket, det gör dem kallare om fyllningen klumpar sig. Det är ju förmågan att hålla luft som värmer.Jag går och funderar på om jag ska prova att packa ner en del av mina täcken i vacuumpåsar. Vilka köpte du och hur har de hållit tätt?
Tack snälla för tips!Jag köpte från Clas Ohlsson. Jag har inte tittat ner i lådan, men jag tror att det hållit tätt. Tänk på att inte pressa ihop vintertäckena för mycket, det gör dem kallare om fyllningen klumpar sig. Det är ju förmågan att hålla luft som värmer.