Långt löp eller jag som inte riktigt har koll

Sonic76

Trådstartare
Tycker hunden har löpt länge nu, men första blodfläcken är jag inte säker på kom från hennes slida. Hon har dock varit svullen på vulvan i uppemot snart 4 veckor. Är det normalt och det är bara jag som glömmer? Det är ju typ bara det fjärde löpet hos mig så jag har inte stenkoll haha.

Tycker hunden har löpt länge nu, men första blodfläcken är jag inte säker på kom från hennes slida. Hon har dock varit svullen på vulvan i uppemot snart 4 veckor. Är det normalt och det är bara jag som glömmer? Det är ju typ bara det fjärde löpet hos mig så jag har inte stenkoll haha.

Tikar är olika. Min ena löper ca 19 dagar och min andra tik löper runt 30 dagar (32 denna gång) :)

Min förra hund hade väldigt långa löp. Hon kunde rätt ofta också löpa tidigare än 6 månader mellan löpen.

Ja jag hoppas det går över snart. Måste börja notera snart hahah ;)
Har den ambitionen varje gång men glömmer ju :D

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
427
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 647
Hundhälsa Jag har en 10 årig Weimaranertik som plötsligt för några dagar sen flyger på min 15månaders vorstehtik , till synes helt oprovocerat...
Svar
14
· Visningar
1 988
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
809
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka