orri

Trådstartare
min stora dröm är att göra en långritt längs några av de ridleder som finns i sverige. då kan man sova över bekvämt efter en dag i sadeln och se lite av fantastiska sverige.ska köpa häst som jag kan använda till det nästa sommar ej i år.undrar om det finns fler som vill följa med om det finns intesse så vore det kul att va ett gäng som möts upp är själv i 60 års åldern och önskar rida i långsamt tempo så hästen orkar och långt.skriv om du tyckr det skulle va kul

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 259
Senast: MML
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 489
Senast: Pyrran
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 905
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 770
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama