B
Billion99
hej, jag har ett litet problem med min häst. han tar nämligen mindre steg med höger fram en vänster fram.. har provat lite olika metoder men inget funkar..
har ni några tips till mej? är i starkt behov...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hej, jag har ett litet problem med min häst. han tar nämligen mindre steg med höger fram en vänster fram.. har provat lite olika metoder men inget funkar..har ni några tips till mej? är i starkt behov...
nä, men de är så här, på höger fram så har hen en medfött högre trakt en på vänsterfram. och vi har en av komunens duktigaste hovslagare men han säjjer att han inte vågar ta ner så mkt mer i trakten.. + att han har hovbroskförbening fram. (inte VÄRSTA slaget men en liten) jag vet inte om de kan vara pågrund av de.. har nyligen varit in med han hos veterinären och då fick vi diagnosen att han hade dubbelsidigkotledsinflamation och pålagringar vid lederna men inte i.. vet inte om de kan vara derför..![]()
Och det blev han behandlad för hoppas jag?? Om vi utgår från det så har du väl haft en efterkontroll så att din häst är fräsh nu? Annars skall du förstås börja i den änden.