Dressyrtjejen_97
Trådstartare
Nu är jag absolut inte den som går i klänning i vanliga fall, men skulle ändå vilja ha en "riktig" långklänning att kunna plocka fram vid speciella tillfällen. Problemet är bara att jag inte hittar någon långklänning som är tillräckligt kort för lilla mig.
Jag är bara 162 cm själv, så klänningen bör ju således vara typ 135 cm lång i sig själv. Vilket typ verkar vara en omöjlig ekvation. Inte sällan läser jag "Klänningens längd 162 cm i storlek S" . Därtill kan jag inte ha klackskor pga. trasiga knän.
Så, vet ni någon affär som har långklänningar enligt följande krav? Ni som själva är lite kortare, var har ni hittat era långklänningar?
- Passa kortare människa.
- Svart, mörkgrön, mörkblå eller vinröd.
- Pris max 1 000 kr.
Jag är bara 162 cm själv, så klänningen bör ju således vara typ 135 cm lång i sig själv. Vilket typ verkar vara en omöjlig ekvation. Inte sällan läser jag "Klänningens längd 162 cm i storlek S" . Därtill kan jag inte ha klackskor pga. trasiga knän.
Så, vet ni någon affär som har långklänningar enligt följande krav? Ni som själva är lite kortare, var har ni hittat era långklänningar?
- Passa kortare människa.
- Svart, mörkgrön, mörkblå eller vinröd.
- Pris max 1 000 kr.