Längd på valphalsband?

S

Sweet

Någon som råkar veta på ett ungefär vilken längd på halsbandet man ska ha till en liten Golden valp (8 veckor)?

Köp ett smalt läderhalsband i strl 40 så kan de ha det från valp till unghund. :)

Jag har köpt ett jättegulligt rött, smalt läderhalsband med typ glaspärlor på i storlek 35 cm (efter att ha frågat damen i butiken) och det är tänkt att valptösen ska kunna ha när hon är liten. Ska köpa ett kraftigare halsband senare som inte är lika "tjejigt" för min sambo tycker att det jag har köpt nu är jättetöntigt. :smirk: :rofl:

Var bara lite orolig över om halsbandet skulle passa eller inte... :crazy: Får hem vår lilla tjej om en dryg vecka! :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 866
Senast: Sel
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Puffindog
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 272
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 208
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka