Långa -korta trådar?

Titti-lo

Trådstartare
Jag undrar vad det beror på att vissa trådar får vara jättelånga och att andra låses efter 1000 inlägg?
Beror det på vilket forum de ligger i eller beror det på att moderatorn på respktive forum bestämmer längden ?

Lite nyfiken bara. Då tråden Shire /clydesdale alltid låses efter 1000 inlägg men man ser massa andra trådar med massa mer inlägg.

Sv: Långa -korta trådar?

Det är upp till varje moderator, och oftast har moderatorerna kompromissat fram specifika tråd/ämnes-regler efter diskussioner med användarna.

Dessutom kan det ske att riktigt långa trådar raderas helt brutalt utan förvaraning av Gunnar om forumet börjar sega då man kunnat se en viss koppling mellan maffiga trådar och seghet.

ALLA mastodonttrådar under gnägg låses vid 1000 inlägg INGEN får vara längre och har du sett någon så skicka gärna en synpunkt via triangeln eller PM mig.
moderator
mysko

Nej ,men jag har sett under andra forum som avel tex. Det var därför jag undrade om det var olika på olika forum.

ALLA mastodonttrådar under gnägg låses vid 1000 inlägg INGEN får vara längre och har du sett någon så skicka gärna en synpunkt via triangeln eller PM mig.
moderator
mysko

Men på lek och tjafs gäller andra regler?

Eftersom trådarna där är uppe på både 10.000 och 25.000 inlägg.
Eller ska man triangla dem också:devil:?

Eftersom det är Tifo och Ullo som är moderatorer på Lek och Tjatter, så kan du ju läsa hennes svar ovan. :idea:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 135
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 909
Senast: Inte_Ung
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 185
Senast: Mauen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur