N
Noctis
Hej! Jag undrar om någon har några tips på hur man kan få längre man. Jag har redan ganska lång man, men den vill inte växa sig längre, den är ganska tunn oxå... Tacksam för alla tips
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
är det du eller hästen som ska få lång man? (sorry - kunde bara inte låta bli )
Om mannen är vuxen går det nog inte att göra honom längre än vad han är... hitta skor med klack kanske? Att han är tunn borde det däremot gå att göra något åt- ge honom fetare mat eller ett gymkort.
Om mannen är vuxen går det nog inte att göra honom längre än vad han är... hitta skor med klack kanske? Att han är tunn borde det däremot gå att göra något åt- ge honom fetare mat eller ett gymkort.
(Jag håller med Iaraphels hårdvårdstips till fullo)
Jag ser en Finsk häst! Här har du en ny Finsk häst ägare
2 finska hästar har jag.
Var bor du?
Har nyligen köpt ett kallblodssto som förra ägaren har klippt av man och pannlugg på!
I hopp om att den ska växa ut liite snabbare än den naturligt gör försöker jag borsta försiktigt och använda mycket pälsglans.
Pälsen är s.k spårklippt men det är ingen snygg klippning. Det är hackigt, dubbelt så mycket päls under magen som på bogen och det ser bara förtaskigt ut.
Förlåt om jag trådkapar nu men ungefär hur länge tar det innan pälsen är lika lång på hela hästen, alltså när går klippningen ur, så att säga?