Lång man i pleasure

Sv: Lång man i pleasure

Jag ska erkänna, rakt av, att jag inte är en pleasureryttare själv utan nöjer mig med titeln Ryttare... :rofl: jag rider allt jag kommer över, och hanterar ännu mer... Absolut att du ska ut och leka lite med ditt halvblod! ..men låt hans/hennes man växa ut först..... :angel: *smiter nu iväg från sin trådkapning och gömmer sig ett tag...*

Åter igen.. FÖRLÅT TS för min brutala trådkapning!

F*n också Har precis trimmat hans man. Likaså fullblodet. Henne tror jag hade kunnat bli en vettig westernhäst. Hon är lite byggd i nedförsbacke. :devil: Plus att hon hade nog mått bra av den typen av träning som kontrast till karriären på galoppbanan. Men så är hon 20 nu. (Fast Täby finns kvar i benen och skallen)

Får väl låta manen växa lite på henne.

(ber också TS om ursäkt för trådkap)

Ok, men då tror jag att jag förstår precis! Har nog aldrig sett det, men det var ju något sorts fiskbensmönster jag såg för mig när jag försökte föreställa mig vad du menade :idea:

På denna bilden (som råkar vara samma ekipage som i filmen) syns det ju någotsånär.... ofta är det lite mindre mellanrum mellan raderna. Smaksak.

pleasure.jpg

På denna bilden (som råkar vara samma ekipage som i filmen) syns det ju någotsånär.... ofta är det lite mindre mellanrum mellan raderna. Smaksak.

pleasure.jpg

Hej!

Jag kan tänka mig att det är snyggare med kortare mellanrum mellan raderna.
Tyvärr kan jag inte se "ihopsättningen" även om jag förstorar bilden:crazy:

Men häromdagen fick jag en bild av min hästs förra ägare, där min häst hade kort-kort man och jag tyckte han var jättesnygg:love: så det blir nog kort man om det blir aktuellt med AQHA-tävlingar igen.

MVH/Carina

Liknande trådar

S
Western Hej som ni vet är jag Helt ny på detta forum och på buke. Satt och kollade runt och upptäcket att många är så lång och stor på sin häst...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 727
Senast: Piraja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar