Lång fårskinnstunnel till dressyrsadel..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Charlotte1975

Trådstartare
Min häst har fått skav igen av sadelgjorden. :crazy:Vart hittar man ett bra fårskinns skydd som går hela vägen runt. Jag behöver ha en som går från schabraks kanterna på båda sidorna. Problemet blir att det är så svårt att spänna sadelgjorden om det är ihop sytt. Men har sett att de finns som en tunnel men att det går att öppna vid spännerna. Nu hittar jag inget på nätet. Tips.....

Sv: Lång fårskinnstunnel till dressyrsadel..

Det fanns en tråd för inte då länge sen där man pratade om ett visst märke som skulle ha det du söker.. Minns inte vad tråden heter bara så jag är väl egentligen ingen hjälp alls :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 777
Senast: Anonymisten
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 504
Senast: Ajda
·
Hundträning Jag har en jaktlabbe, och tränar målmedvetet mot tävling och siktar högt (bedömning enl. Brittiska systemet). Jag tränar regelbundet för...
Svar
7
· Visningar
2 195
Senast: Marje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka