G

Gullrass

Hej!!!!!
Jag ska på Landsmot i sommar men hittar inget hotell!!!!! Allt verkar vara bokat. Finns det någn som kan hjälpa mig att tipsa, känner inte till Island så mycket. Tack! Linda

Ajdå... tälta? Är nog rätt kört att hitta nåt boende i närheten av Hella iaf. De sista campingstugorna gick för c:a ett år sen tror jag... :crazy:

hej,
hmm, kan tipsa dig om ett helt nyöppnat hotell... det öppnar 17 juni... länken går direkt till deras bokning:
https://travel.idega.is/servlet/IBMainServlet?bsf_a=bsf_bf&bookingFromDate=2004-06-22&bookingManyDays=1&bf_c2chk=1&hs_pid=714&hs_ppid=42898&hs_pt=1&bf_c2chk=1&depAddrId=-1&iw_language=en&ib_page=7

Det heter Hotell Ingolfur... kan gissa att det ligger 20-30 min från Landsmot. Du är lite sent ute, det mesta var uppbokat sen länge. Detta har rum eftersom det inte öppnat ännu. Lycka till!

Finns en stuga 16 km från Hella för uthyrning, ring eller maila och kolla.
Annonsen kom in i går på hestar.net så det kanske är kvar

Til leigu hús ca 16km frá Hellu Upplýsingar gefur Einar

Nafn: Einar Hafsteinsson Heimasími:

GSM: 8638533 slå +354 före

Netfang e-mail: habar@hvippinn.is

Har du tur kan det ju bli sena avbokningar men man måste boka ett år i förväg om man ska ha chans att hitta nära.
Lycka till!

Liknande trådar

Kultur Mamma har bjudit med mig på en en weekendresa till Öland nästa helg :) . Vi ska bo på hotell, äta gott och vara med på aktiviteter på...
2
Svar
20
· Visningar
877
Fritid Jag funderar på en solosemester på 1-2 övernattningar i sommar. Det finns ett gäng loppisar, byggnadsvårdsbutiker etc som jag vill åka...
2
Svar
25
· Visningar
968
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 128
Senast: KesoNeso
·
Hästvård Vårt 16 åriga sto blev i början av sommaren svullen i båda bogspetsarna. Har under sommaren undvikit ridning och haft hästmassör som...
Svar
6
· Visningar
683
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25