Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tap In kan nog också anses som prisvärd. 13.500 kronor kostar han. Läste förresten att avkommorna till honom är väldigt trevliga (i annonsen i Vinternumret)...
Tap In kan nog också anses som prisvärd. 13.500 kronor kostar han. Läste förresten att avkommorna till honom är väldigt trevliga (i annonsen i Vinternumret)...
.
vårt sto är nog ett undantag
men ja, det är väl mest hingstar/valacker som syns på tävlingsbanorna efter honom?
Dock håller jag med om att han är väldigt prisvärd, till rätt sto.
Lite Tap In-debatt. Vad tycker ni är rätt sorts sto till honom?
Har själv ett sto som är väldigt "mesigt". Hon skulle behöva lite "jävlar anamma". Kanske skulle passa på Tap In? Men det är lite drygt 12% inavelskoefficient på den kombinationen. Kanske är för mycket (vill helst inte ha över 10%).
om du vill ha lite jävlar anamma så rekommederar jag Good As Gold och Malabar Circle Ås
Är det jävlar anamma i Malabar Circle Ås-ungarna? Det visste jag inte (har inte träffat någon). Good As Gold gillar jag inte, så han går bort. Fler hingstar med jävlar anamma (det går bra med dyrare hingstar också)?
Jag känner till ett sto som tjänat cirka 300 000 hittills och är "helt normal" men lång som en tax och lite egensinnig. Inte "Tap In-egensinnig" utan mer som "normala" så.
Lite Tap In-debatt. Vad tycker ni är rätt sorts sto till honom?
Har själv ett sto som är väldigt "mesigt". Hon skulle behöva lite "jävlar anamma". Kanske skulle passa på Tap In? Men det är lite drygt 12% inavelskoefficient på den kombinationen. Kanske är för mycket (vill helst inte ha över 10%).
om du vill ha lite jävlar anamma så rekommederar jag Good As Gold och Malabar Circle Ås