*Låna Knapp* ?

Sv: *Låna Knapp* ?

Hur ska jag förklara (kliar mig i huvuduet, förklaringar är inte min grej :D ).
Det är när man trycker på svar-knappen på den ovan, utan att det är just den personen man vill svara. Kanske vill man bara svara allmänt i tråden.

Jaha, så när man vill svara någon speciell, kanske inte den som startade tråden ska man trycka på "svara" under respektives inlägg??

Annars trycker man på den första, dvs den som startat tråden ?

Har jag förstått rätt? (om du förstår vad jag menar)

precis- normalt sett så svarar man ju på ett specifikt inlägg, men i långa trådar är det bekvämare att ibland låna det sista inläggets svarsknapp....

Oj...jag har nog nästan alltid använt det tidigare inläggets svarsknapp :angel: utom när jag vill citera någon heheh men det har ju funkat det med :)

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
Juridik & Ekonomi En anhörig ska sälja en fastighet som är skuldfri, lånen betalades av på 90-talet. Mäklaren efterfrågar skuldbrev trots att denne...
2
Svar
34
· Visningar
2 345
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama