Fishli
Trådstartare
Jag är rätt ny på Tradera. Hittills har alla mina köp funkat väldigt bra. Nu vann jag en auktion i torsdags kväll på en jättefin balklänning, mörkt lila med silverfärgade detaljer enligt annonsen och i stor storlek. Fick vinnarmail med betalinfo. Betalade in under fredagen och skickade ett mail om att det var gjort. Igår (måndag) fick jag ett mail om att klänningen inte fanns i den färg annonsen visade (och det stod ingenstans i annonsen att det var annan färg än den på bilden) istället är den knallröd med guldiga detaljer
. Hon frågade om jag ville ha den klänningen eller pengarna tillbaka. Pengarna tillbaka förstås.. Hon skriver att hon hoppas att jag vänligen kan acceptera felet, bla bla. Jag skrev lite kort att jag hoppas hon ger mig positivt omdöme för min snabba betalning och mitt överseende. Hon svar att det ska hon göra och att hon är ledsen om hon gjort fel. Ja inte är det jag i alla fall ( men jag har inte svarat något på det..)
Jätteledsen för att det blir någon klänning, då jag letat länge och denna var så fin och i stor storlek. Men frågan är, ger man negativt omdöme i detta läge? visst hon har inte varit otrevlig, men.. jag vet inte? Inväntar att hon betalar tillbaka idag som utlovat i alla fall.. Hjälp mig
Jätteledsen för att det blir någon klänning, då jag letat länge och denna var så fin och i stor storlek. Men frågan är, ger man negativt omdöme i detta läge? visst hon har inte varit otrevlig, men.. jag vet inte? Inväntar att hon betalar tillbaka idag som utlovat i alla fall.. Hjälp mig