_FiA_
Trådstartare
Jag har varit ute och shoppat lite kläder idag. Jag uppskattar trevlig personal som säger hej och sedan lämnar mig ifred så att jag får titta ifred utan att känna mig utstuderad eller stressad. Men det är en butik här och exakt samma sak i staden bredvid, Vero Moda . Dom är så fruktansvärt dryga. Direkt man kommer in i butiken så kommer alla 4 som jobbar fram och säger ett glatt" Hej.!!" Sedan när man står och kollar storlekar på tröjan så får man frågan "hittar du din storlek? " vid jeansen för jag samma fråga igen av en annan personal. I provhytten sträcker dom över handen över drapperiet fick jag frågan " går det bra där inne för dig "av hela 3 personer? ! Va f*an lämna mig i fred. När man kommer ut så får kommer direkt någon fram och frågar om det passade. Chilla lite. Jag hittade en tröja men i ren protest köpte jag den inte.
Så här är det i grannstaden också. Är det lika hos er? Är dom tillsagda av ledningen att bete sig så?
Så här är det i grannstaden också. Är det lika hos er? Är dom tillsagda av ledningen att bete sig så?