Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur länge skulle ni lämna era katter ensamma hemma (om alls) med tillsyn (mat+lådrensning+socialt umgänge en stund) två gånger per dag? Alltså hur många dagar.
Inte just den, men har fått trustedhousesitters.com rekommenderat. Dock inte provat själv än.Jag lånar tråden lite, någon här som testat/använder Care.com som djurpassning när ni åker bort? Jag skulle behöva lite extra kattpassning men det känns ju lite nojjigt att låta folk man inte känner ha nyckel och tillgång til min lägenhet och mina pälsbarn
Ja sålänge de har tillsyn minst två gånger/dag.Jag vet inget om katter, men är de lagligt att lämna dom med bara en kattvakt i längre perioder?
* Jenny *
Ja sålänge de har tillsyn minst två gånger/dag.
Det är ju minsta tillsyn enligt djurskyddslagen. Vad katterna anser om det är en annan sak. Jag tror att de flesta katter uppskattar mer än tillsyn två gånger/dag. De vill ju ofta ha bra mycket mer än så.Okey! Jag har varit kattvakt i en helg, men då sprang jag där hela tiden, trodde att dom for illa av att vara utan människa. Tänk va lite man vet!
* Jenny *