Sv: Lämmna ungen ensam
Ja, det var likadant i mina hemtrakter. Tänk en 16-åring som bor själv!!!
Ja, det var likadant i mina hemtrakter. Tänk en 16-åring som bor själv!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
gummisnodd skrev:Ja, det var likadant i mina hemtrakter. Tänk en 16-åring som bor själv!!!
kristel skrev:Tänk, han är både gift och har barn idag, inget brottsregister och har sunda värderingar .
....
Fála skrev:*lånar knapp*
Jag har en bekant som brukade lämna sin son när hon var mammaledig (från han var ca 6 månader tills han var ca 2 år) ensam inne i huset när hon var ute och red (red ut i skogen)! "Han brukar sova länge så det är inge problem". Jag blev helt chockad över detta, hade aldrig kunnat lämna ett så litet barn ensam över huvud taget.
Vad tycker ni om detta?
gummisnodd skrev:Ja, det var likadant i mina hemtrakter. Tänk en 16-åring som bor själv!!!
Nej, inte varje dag Tänk på elräkningen o din kropp.ainasoja skrev:Varannan dag *sliter mitt hår* det kommer inte att funka men jag kan begränsa det till max en maskin per dag
Haha, så var jag oxå när jag var i hans ålder. Älskade att skura köksgolvet av nån anledning.ainasoja skrev:På helgerna har jag ett barn som arbetar glatt, just nu står han och dammsuger köket