Lambourghini

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Stallflicka
  • Startdatum Startdatum
Sv: Lambourghini

KL

Någon som sett några Lamboungar födda i år? Jag har sett min egen och en till och båda har bara en liten stjärn. Lamboungar brukar ha massa vitt så jag undrar om det är någon annan det här året som snott allt det vita?;)

Den som blev "kastad" här vid åtta månaders dräktighet hade bara en lite stjärn den också. Inte heller något synligt på benen. Det var lätt att se på den för fostret hade inte börjat få päls ännu.

Tre stjärnor efter en hingst som är känd att ge mycket vitt känns lite märkligt. Har just upptäckt att min Celia har bukfläck så lite mer vitt blev det:)

Liknande trådar

Avel Är det någon här som äger/har ägt en häst från Ardas stuteri? Hur är hästarna som kommer därifrån? Har de ett bra temperament m.m.?
Svar
1
· Visningar
321
Senast: LadySara
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 421
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Willys
·
Avel Vad har ni för erfarenhet av Van Vivaldis avkommors temperament? Har sett många men inte hanterat någon. Har också hört väldigt olika om...
Svar
14
· Visningar
1 444
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka