lagtävlingen

Sv: lagtävlingen

Jag skulle också gärna vilja veta hur det gick. Och vad är det för grenar med ovs? Jag var med på en lagtävling här hemma (sundsvall) som lokalklubben Riddari ordnade, det var super kul. Dock var det bara tre stycken lag anmälda. Men tävlingen var jätte bra ordnat.

Jag vet iaf att vårt lag kom trea :D

"The Young Riders": ;)
laget.jpg

Vina Lundas vänner eller nåt va? De hade iaf konstiga hattar på sig allihop haha.

JAAAAA :D. Om någon vill se så kanske jag kan lägga upp bilderna från lagtävlingen jag var med på också ?

Ja, klart vi vill se bilder! Lägg upp!

Här är bilderna som jag har:
(de tre första är tagna av en kompis till mig)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Några från Vina Lundas vänner (eller vad dom nu hette :p). Det ser man på mössorna ;)

reginafylkir.jpg

Regina och Fylkir som vann både T1 och V1! (vårt laaaag :D)

jossanogjf.jpg

Josefine och Gjöf i gångartsklassen! (oxå vårt lag)

julia-o-freyja-kort-tlt.jpg

Julia och Freyja i töltklass-finalen! Också The Young Riders ;)

T2igen1.jpg

Jag och Kurt i T2, vi kom tvåa!

Fina bilder :)

Jag har inte knäppt några bilder själv men det finns bilder på Riddari's hemsida www.riddari.com och sedan på bilder och Riddaris Lagtävlng 051119. Där finns bilderna ;).

Nämen det e ju Gina och Fylke:love:, tog hem T1 och V1, hejja :banana: :love:

Okej fina! :) Gillar din utklädsel :D

teba: Nja, inte så mycket mer än att Vina Lundas vänner vann, tvåa tror jag var Domarlaget och så mitt lag (TYR) på tredjeplats. Fyra tror jag Drakarna blev.

jaa jag känner dom båda :smirk: står på vårt stall :D Har du inga fler bilder på dom??

Hon som red Gjöf, är de Gjöf från Hästeryd?

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 044
Senast: shebeen
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fredag morgon går de svenska paradressyrryttarna in i lagtävlingen på Paralympics i Paris. Det är första gången på 16 år som Sverige...
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För första gången på 16 år ställde Sverige upp med ett lag i paradressyren på Paralympics. Och även om det inte blev någon framskjuten...
Svar
0
· Visningar
90
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev minst sagt kunglig inramning när lagtävlingen i dressyr inleddes i Paralympics. Svenskorna fick inte bara stöd på läktaren –...
Svar
0
· Visningar
97
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka