Lägga ut en film på hemsidan - hur gör jag? *HJÄLP*

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Karamella
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 970
K

Karamella

Har 3 filmer jag skulle behöva lägga ut på hemsidan. Jag använder geocities. Hur gör jag? Snälla hjälp!

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused::confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Geocities tillåter bara att man har 10mb lagrat tror jag. Så om du inte kan krympa filmerna får du nöja dig med en.

Annars laddar du väl bara upp den som du gör med andra bilder etc och länkar till den från sidan.

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 644
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
890
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
707
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka