Lägga ut bilder från MSN!

Status
Stängd för vidare inlägg.
R

RebeckaKihlberg

Skulle behöva er kloka Bukefalisers hjälp, har sökt här inne för och försöka hitta hjälp,men utan resultat.

Till problemet:

Mina bilder ligger inne på min MSN"hemsida" och givetvis vill man visa upp bilder här ibland och har sett att en del har en mindre bild som går att trycka på för att förstora...har fatta så långt att man kopierar den lilla bilden och trycker på
insertimage.gif
..men hur fasen gör jag sen för att få de så bilden blir "klickbar" så den förstoras??? :confused:
Fick förklarat att man skulle använda
createlink.gif
men hur var när, vad ska kopieras och läggas var osv?

Help help help!!(förklara gärna i SUPER detalj) :bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

S
Trav Jag själv är inte ett dugg insatt, och inte är jag heller intresserad egentligen. Men nu när jag har en egen fd travare, så skulle...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: serious
·
E
IT & mobiler Om jag gör en hemsida i Front Page, och vill lägga upp den på ett .se domän (sådant som kostar pengar, ja ni vet.. :o ), måste jag ha...
Svar
10
· Visningar
1 401
Senast: nidron
·
  • Låst
IT & mobiler ...förklara för mig som är såå oteknisk!!! Har läst HELA bildtråden men fattar fortfarande inte!!! :banana: :bump: :banana: Jag...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Cheeserica
·
Träning Vet inte riktigt var jag ska lägga detta för det är en kombination av NH, western och "vanlig" ridning...men jag lägger det här eftersom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 798
Senast: FridaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar