lägga ut annons

Gullan86

Trådstartare
funkar det inte att lägga ut annons??? det kommer upp en errorsida hur ska jag göra??? hjälp NU tack=)

Sv: lägga ut annons

Du det gör det för mig med!!

Jag kan knappt gå in på buke utan att det hindrar.

Jag gjorde så att jag snabbt tryckte på en knapp (vilken som helst) så att jag kom bort från huvudsidan.

Du kan iaf försöka. Om det nu är samma sak :)

Så att jag vet att vi pratar om samma saker.
Pratar ni om radannonser hos AnnonsDirekt som Bukefalos samarbetar med?
Eller är det Bukefalos förstasida eller något annat?

jag menar annonssidan för när jag ska lägga upp en annons så går det jättebra att fylla i allt och skriva texten sen står det att jag ska göra annonsen aktiv typ och då helt plötsligt står det error och att jag ska testa att gå tillbaka till förstasidan(på annonsdirekt) men inget funkar

För mig är det bukes förstasida.

Jag blir heltokig och måste försöka flera gg med att snabbt knappa in på ngt annat på buke för at iöht kunna vara inne på buke.

Hur länge har det varit så, vilken webbläsare använder du och vilket operativsystem.
Har du provat att rensa cache och cookies i din webbläsare.

När det gäller annonssidorna är det bara AnnonsDirekt som kan fixa dem, kontaktinformation till dem finns längst ned på radannonssidorna.
Men det är självklart bra om jag får reda på om det finns problem med radannonssidorna. Tack för det.

Det fungerar nu utan problem. Inte för att jag har gjort ngt. Har du?
Hur som helst så är det såå skönt att kunna vara på Buke normalt.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
794
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Försöker igen då mitt förra inlägg tydligen inte var tillåtet. Kan dock inte ge den information jag behöver ge er för att ni ska förstå...
2
Svar
25
· Visningar
2 400
Senast: Twihard
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama