Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Så att jag vet att vi pratar om samma saker.
Pratar ni om radannonser hos AnnonsDirekt som Bukefalos samarbetar med?
Eller är det Bukefalos förstasida eller något annat?
jag menar annonssidan för när jag ska lägga upp en annons så går det jättebra att fylla i allt och skriva texten sen står det att jag ska göra annonsen aktiv typ och då helt plötsligt står det error och att jag ska testa att gå tillbaka till förstasidan(på annonsdirekt) men inget funkar
När det gäller annonssidorna är det bara AnnonsDirekt som kan fixa dem, kontaktinformation till dem finns längst ned på radannonssidorna.
Men det är självklart bra om jag får reda på om det finns problem med radannonssidorna. Tack för det.
Hästmänniskan
Försöker igen då mitt förra inlägg tydligen inte var tillåtet. Kan dock inte ge den information jag behöver ge er för att ni ska förstå...
Hundträning Jag tillbringar vintrarna i fordrade stövlar. Tretorns med snösnörning och tjockt luddfoder. Jag kan lätt vara ute på en timmes promenad...
Ekonomi & Juridik Tack! ❤️
Just att registrera varningstecken är vad jag pratar om. Är det ett är det viss risk. Är det fler blir det mer att ta med i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.